רמת השרון

יעקב כהן 4

050-7111511

שירות לקוחות

09:00 - 19:00

א' - ה'

מדריך ליצירת חשבון גוגל מיי ביזנס חדש והוספת עסק בגוגל מפות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

מדריך ליצירת חשבון גוגל מיי ביזנס חדש

רישום עסק כדף עסקי בגוגל הוא תהליך יחסית פשוט ויכול לקחת מספר שעות בודדות כדי להקים ולהגדיר גוגל ביזנס מאפס.
הערך ש google my business יכול לתת לעסק שלכם לאורך זמן לא באמת יכול להימדד על ידי מספרים, הוא יכול להגיע לכמות גבוהה של לקוחות שמתעניינים במוצר שלכם ברגע זה
(הלקוחות הכי חמים)
ובפועל, אפילו לתחזק את מערך השיווק של כל העסק.
אבל איך אומרים? לא צריך לשים את כל הביצים שלכם בסל אחד ותמיד צריך לחפש איפה עוד אפשר לקבל תמורה כזאת גבוהה ביחס לזמן או לכסף שלכם.
אז אם אתם מחפשים מדריכים וטיפים לגוגל מיי ביזנס, הגעתם לאתר הנכון💪

תהליך פתיחת חשבון העסק שלי בגוגל ופרסום העסק בגוגל מפות

קודם כל לפני פתיחת דף עסקי בגוגל אתם צריכים להבין מה הלקוח הפוטנציאלי שלכם מחפש בגוגל כשהוא צריך \ רוצה את השירות או המוצר שלכם ואת אותם הביטויים שהוא חיפש בגוגל אנחנו נשלב כמה שיותר בתוך הפרופיל העסקי במטרה שגוגל יציג את העסק שלכם ללקוחות שצריכים אותו.
אז מכאן יש לכם 2 אופציות:
או שתקראו את המאמר על “איך לאתר את הביטויים לעסק שלך בגוגל” או שאנחנו נעשה את רישום העסק בגוגל לעסק שלי עבורכם באופן המקצועי ביותר עם כלים מתקדמים.
לשירות מחקר מילות מפתח

שלבים ליצירת חשבון פרופיל עסקי בגוגל

1.ניגשים לעמוד יצירת פרופיל עסקי בגוגל ולוחצים על “אני רוצה להתחיל לנהל”

2.בוחרים את חשבון הגוגל שאליו יהיה מקושר כרטיס עסק בגוגל (עדיף את חשבון המייל של העסק ואם עדיין אין לכם, אז זה הזמן ליצור חשבון גוגל כדי לשמור על סדר עבודה תקין)

3.כעת ניתן לבדוק אם העסק כבר קיים בגוגל, במידה וכן לחצו על “איך מבקשים מגוגל בעלות על גוגל מיי ביזנס קיים” במידה ולא, לחצו על “הוספת העסק ל – Google”

4.הזינו את שם העסק ואת תחום העבודה שלכם
טיפ : מומלץ לשלב את שם בית העסק עם מילות המפתח ולבדוק אם הן קיימות בקטגוריות.

5.הוספת עסק לגוגל מפות – גוגל לעסק שלי הוספת מיקום.

במידה ואתם רוצים שהלקוחות יגיעו לבית העסק סמנו “כן”
טיפ : חשוב לזכור שעסקים שנותנים את האפשרות להגיע אליהם נחשפים ליותר קהל.

במידה וסימנתם “כן”- עברו לסעיף הבא
במידה וסימנתם “לא” דלגו לסעיף 8

6.הוספת כתובת של בית העסק

7.האם אפשר להזמין משלוח או נציג של העסק: סמנו במידה וזה נכון לגבי העסק שלכם.

טיפ: במידה וסימנתם “כן”, הוספתם אפשרות נוספת לחשבון שלכם, מה שיכול לזכות את הפרופיל שלכם ביותר חשיפה.
במידה וסימנתם “כן” עברו לסעיף הבא.
במידה וסימנתם “לא”  עברו לסעיף 9.

8.הזינו את כל הערים בהם אתם נותנים שירות, במידה וזה בכל הארץ אז רשמו “ישראל”.

9.הוספת פרטים ליצירת קשר – הזינו את מספר הטלפון שלכם. 
במידה ואין לכם אתר אינטרנט לחצו על *אין לי אתר*, גוגל תקים לכם אתר גוגל עסקים

10.התראות מגוגל – במידה ואתם מעוניינים לקבל עדכונים והמלצות מגוגל על דרכים לשפר את החשבון העסקי, לחצו על “כן”.

11.בחירה בשיטת אימות: כעת אתם צריכים לבחור באיזו שיטה אתם מעדיפים לאמת את הפרופיל העסקי שלכם.
לרוב זה יציג לכם אופציה אחת של “גלויה בדואר” שבה אתם נדרשים להזין את השם שלכם שיופיע על הגלויה שתשלח אליכם בדואר לכתובת שהזנתם לפני כ- 20 ימים.
*הערה – יש מקרים בהם יש אפשרות לאמת את הפרופיל העסקי שלכם על ידי שיחת טלפון, SMS או אפילו אימות אוטומטי ללא שום גלויה.
נכון להיום, אין דרך פשוטה להוסיף אפשרות שלא קיימת במעמד היצירה של הפרופיל.

12.תבחרו את השירותים שהעסק שלכם מעניק, במידה והשירות לא קיים, לחצו על “הוספה של שירות מותאם אישית” והזינו במספר מילים בודדות, מה השירות של העסק (מומלץ להשתמש במילות מפתח)

13.סמנו את הימים בהם העסק עובד והזינו את שעות הפעילות.
טיפ: ברגע שגולשים מחפשים את העסק בשעות שהעסק פעיל, הסבירות שלו לקפוץ בתוצאות החיפוש עולה.

14.אפשרות לקבל הודעות מלקוחות ישירות למערכת ההודעות של Google my business

15.הוסיפו תיאור על העסק

פרטו על העסק שלכם, השירות שלכם ואפילו אפשר לדבר על החזון, העיקר שתשתמשו בכמה שיותר מילות מפתח כשאתם עושים את זה.

טיפ: החלק הזה מאוד חשוב וישפיע משמעותית על החשיפה שלכם בגוגל.
כמו כן, בחלק הזה מומלץ לשלב כמה שיותר מילות מפתח ולהשתמש בכל ה-750 תווים שגוגל נותנים לכם.

16.הוספת תמונות- לא סתם אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים.

בשלב זה תנסו לתאר את העסק שלכם עם תמונות.

תעלו תמונות של סביבת העבודה, מוצרים פיזיים, אנשי צוות בזמן העבודה, תמונות של לפני אחרי, תפריט, מחירונים, תמונה של בית העסק מבחוץ, מכתבי ביקורות וכל מה שיכול לעזור ללקוח להחליט שדווקא אליכם הוא יתקשר.

17.לפרסם בגוגל
החלק הזה מדבר על קמפיינים ממומנים, אז אפשר לדלג עליו.
אבל אם אתם בכל זאת רוצים לעשות קמפיין ממומן לחשבון העסקי שלכם, עדיף להיעזר בבעל מקצוע.
לפגישת ייעוץ לחצו כאן

18.פרופיל העסק שלכם כמעט מוכן.

לחצו על “להמשיך” ו…מזל טוב הקמתם חשבון גוגל מיי ביזנס

זהו, הפרופיל שלכם נוצר וניתן להמשיך להזין תוכן כדי להיות יותר רלוונטים ללקוחות שלכם ולספק להם את המידע הרצוי כדי שהם יוכלו לבחור דווקא בעסק שלכם מבין כל התחרות הגבוהה שקיימת בגוגל.

לאחר שפתחתם את חשבון גוגל לעסק שלכם, הגיע הזמן לעשות לגוגל לעסק שלי אופטימיזציה.
ובשביל זה תצטרכו לעבור למאמר –
“איך לשפר את הפרופיל העסקי שלכם בגוגל מיי ביזנס

שיחת פיצוח שיווק

490₪ במקום 700₪

שיחה אסטרטגית שיווקית לבניית תוכנית פעולה פרקטית לצמיחת העסק שלך.

החבילה כוללת:

"היחשפו לעולם הדיגיטל דרך העיניים שלי ותקבלו את היכולת לראות את המהלכים האסטרטגיים לעסק שלכם בעולם הוירטואלי."

שיחת פיצוח שיווק

490₪ במקום 700₪

שיחה אסטרטגית שיווקית לבניית תוכנית פעולה פרקטית לצמיחת העסק שלך.

החבילה כוללת:

"היחשפו לעולם הדיגיטל דרך העיניים שלי ותקבלו את היכולת לראות את המהלכים האסטרטגיים לעסק שלכם בעולם הוירטואלי."